פועל כבן 25 נהרג כתוצאה ממטח כבד לקרית שמונה

קובי פינקלר No Comments on פועל כבן 25 נהרג כתוצאה ממטח כבד לקרית שמונה

כ-30 רקטות שוגרו הבוקר לעבר קרית שמונה והסביבה, וכתוצאה מפגיעה במפעל נייר נהרג פועל כבן 25 לאחר שנלכד במפעל שהחל לעלות באש. חיזבאללה הודיע: "שיגרנו עשרות רקטות לקריית שמונה – בתגובה לתקיפה בכפר אל-הבאריה"

צילום: כב"ה צפון
20:57
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on חדשות השבת: חילופי אש בצפון; תקיפות בחאן יונס

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פועל כבן 25 נהרג במטח הכבד של כ-30 רקטות ששוגרו הבוקר (רביעי) לעבר קרית שמונה והסביבה. ההרוג נלכד במפעל נייר שספג פגיעה ישירה ועלה באש. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על פועל כבן 25 (לא תושב קרית שמונה) שחולץ ללא סימני חיים מהמבנה שספג פגיעה וקובעים את מותו.

הפראמדיקים של מד"א אורלי בן סימון ושלו סנוף סיפרו ממקום האירוע: "מיד לאחר האזעקות שמענו קולות נפץ של נפילות. יצאנו לסריקות ובאחד ממבני התעשייה ראינו עשן סמיך שעולה. מיד התחלנו בפעולות סריקה וחולץ אלינו פועל כבן 30 בהכרה מלאה ללא כל פגע, הוא סיפר שחברו עדיין לכוד במבנה. כוחות גדולים של צה"ל משטרה וכיבוי הגיעו למקום ולאחר פעולות חילוץ מורכבות חולץ מהמקום פועל כבן 25 (לא תושב המקום) כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם חבלה רב מערכתית קשה ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. בשאר המקומות שסרקנו לא אותרו נפגעים".

תיעוד מהזירה | צילום: דוברות מד"א

בנוסף, כתוצאה מהמטח נרשמה פגיעה ישירה בבית, שם לא היו נפגעים. חיזבאללה הודיע: "שיגרנו עשרות רקטות לקריית שמונה – בתגובה לתקיפה בכפר אל-הבאריה".

בישראל רושמים עד כה 18 הרוגים מאש חזבאללה בגבול לבנון מתחילת המלחמה. 11 מהם חיילים, 7 אזרחים.

מכבאות והצלה נמסר כי 5 צוותי כיבוי מתחנה אזורית גליל-גולן בפיקודו של מפקד המשמרת רב-רשף גדי אזולאי פועלים במספר זירות של נפילת רקטות במרחב העיר קרית שמונה לאחר מטח כבד שנורה לפני שעה קלה מלבנון. הצוותים פועלים בין היתר לכיבוי כלי רכב שעלו באש, שריפה שפרצה במפעל וסריקות אחר נפגעים במבנים ברחבי העיר.

מפקד מחוז צפון בכבאות והצלה תת-טפסר יאיר אלקיים וממלא מקום מפקד התחנה סגן טפסר אלי מור נמצאים בזירות השונות יחד עם צוותי הכיבוי.

האזינו לעדכון הביטחוני במהדורת הבוקר>>>

מוקדם יותר הבוקר עדכן דובר צה"ל, כי מטוסי קרב תקפו במהלך הלילה מבנה צבאי במרחב אל-הבריה שבדרום לבנון. במבנה חוסל מחבל מרכזי המשויך לארגון "הגמעה איסלאמיה" שקידם בעבר מתווים לעבר שטח ישראל ואיתו מחבלים נוספים ששהו במבנה.

ב'גלצ' דווח כי ארגון ״הג׳אמעה האסלאמיה״ הוא ארגון פלסטיני קטן שפועל בעיקר בגזרה המזרחית בדרום לבנון. מדובר בארגון סוני סלפי קיצוני שמזוהה עם האחים המוסלמים.

קודם לכן דיווחו בלבנון על 7 הרוגים בתקיפה ישראלית בכפר אלהבאריה בדרום לבנון, על מתחם שמוגדר ״מרכז ההסתדרות הרפואית האסלאמית״. חזבאללה איים כי הפעולה הישראלית הזו לא תעבור ללא תגובה.



0 תגובות